SÅ MÅNGA FRÅGOR BLEV DET

Var får du inspiration ifrån? Bloggar, mina två favorit fotografer viktor vauthiers och Elias Tahan, wildfox och kändisar mm.

har du gjort något med någon kille efter pontus? Ja jag har typ haft sex med mer än 15 killar sen vi gjorde slut eller nej vänta han också, menar typ över 16 killar och just nu dejtar jag cirka 5 killar samtidigt. Och jag har blivit totalt sexberoende och jag klarar mig inte utan sex en ända dag. Seriöst det är mitt privatliv och verkligen ingenting jag skulle skriva om i bloggen.

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas? Bloggen gjorde mig glad och man märker att det är två tjejer som vet hur man har kul!

något tips på sommarjobb? Nej tyvär, jag vill faktiskt jätte gärna jobba som barvakt men det är väldigt svårt att få tag på.


tips på snygga kläder? Mycket biege och grönt i olika nyanser, själva plagget tycker jag ska vara enkelt och tunnt.


bästa glass sorten? Jag är ju total galen i choklad så jag måste säga magnum!

vet du vart man kan köpa svarta liknande cykelbyxor? Jo jag vet att det finns på bland annat bikbok, men själv så klipper jag bara av gamla tights.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0