18+

Hade jag varit 18+ hade jag ta mig fan sökt in till robinson nu. Fyfan vad skönt att leva bland alla fobier och sedan uppskratta alla småsaker när man kom hem igen. Tänk att leva på kokosmjölk och fisk som är något av det värsta jag vet. Skulle vara förlävla härligt att bo där med främlingar på en ö och skita i allt helvete här hemma. Tror fan jag ska söka in när jag fyllt arton, häärligt det skulle vara. Sitter och föreställer mig hur fjantig jag skulle varit, skrikigt för varenda liten insäkt och klagat på att jag hade ont överallt och jag hade haft PMS 24 timmar om dygnet + att jag inte har den minsta kondition och hade förlorat hela skiten, men något är det som lockar mig. Även fast jag inte gillar något mer än solen och det fina havet. Skulle gärna åka iväg med någon underbar människa och bo i en jävla hydda på en ö någon annan stans i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0