en måndags kväll

Hejsan, Nu var det ett tag sen det kom ett inlägg, men nu
kände jag att jag hade mer lust än förut. Kan ju alltid
ta och berätta vad jag gjort de senaste timmarna.
Älskling kom hit helt slut med träningsvärk och jag
började laga mat. Sen har vi kollat bloggar och kollat
tv. Sitter och läser nyheter, tydligen har den första
svensken dött i svininfluensa. ush vad hemskt.
Det tycks visst bli fler döds sjuka. Tycker det
är lite bergodalbana med svininfluensan.
Ena dan är det folk som dör och svininfluensan
är en fasa. Och nästa är det inget farligt alls
det är som vilken influenssa som helst. vet
inte vad jag ska tro faktisk.

Kommer nog vara uppe ett tag till hade jag tänkt.
Ögonen är trötta men inte hjärnan. Men bloggar
säkert några gånger till innan jag går och lägger mig.
Ni får ha det så bra kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Samma här! Så snygga till allt!

2009-08-31 @ 22:55:47
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0