God morgon!

Här sitter super "pigga" jag i soffan som vaknade för 30 min sen.  I morse vaknade jag av en bedrövlig huvudvärk och smärta i ryggen, så det blev en stanna hemma dag för mig. Jag kan ju inte säga att jag har gjort så mycket eftersom jag bara har sovit. Men jag ska i alla fall dammsuga lägenheten snart och sen ska jag bara ta det lugnt.

Men jag kan skriva lite kort om igår. Jag och min älskling käkade på new shana hai (stavning) men gott var det, men jag råkade... tappa ris i Pontus glas, hehe. Och det var jätte mysigt, sen fortsatte det mysiga med en film som vi åkte och köpte på statoil. Sen kollade vi på den men tillslut somnade vi båda.

Aja hoppas ni hade en bra dag igår och att ni får det idag! Kram.



Bild på min älskade sen igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0