Hujambo!

Nu så är jag hemma hos mamma har precis varit hos pappa och jag fick pengar och rabatt på både klippning och nagel förlängnig, tack pappa! Jag har haft en super mysig natt med min älskling, han ringde mig kl 2 inatt och villa att jag skulle följa med honom hem. Och det tackar man aldrig nej till. Vi vaknade i alla fall runt 1 och sen har vi varit och handlat på maxi och även fikat där, sen körde han mig till pappsen och han åkte till en kompis. Jag älskar dig något otroligt Pontus Tedd Martin Myhrán ♥ 

Men nu är jag hemma och jag är trött som f*n. Tror det blir att lägga sig riktigt tidigt så man orkar gå upp kl halv åtta imon, skola.. suck! Men nu ska jag äta ägg macka eftersom jag håller på att koka det. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sköna grabbar du har i ditt liv! :D

2009-11-01 @ 20:03:01
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0