091015

Hejsan allesammans, nu så har juag varrit hemma ett tack och har precis mättat magen. Idag blir det ännu en dag med massa pluggande. Nu ska bara det sista in i hjärnan, sen så tror jag att betygen blir helt ok. Nån gång efter 4 kommer min älskling och gör mig sällskap. Och imorgon är det äntligen härliga fredag, och sen har man hela helgen framför sig.

Skolan gick snabbt, det var enkla lektioner bla. idrott, som jag verkligen ska förbättra mig i. Eller håller på att förbättra mig i. Sen sista lektionen var engelska som gick super snabbt. Så nu sitter jag ner kryp i soffan med en filt runt om mig. Det börjar ju bli riktigt kallt om höst dagarna nu. De senaste 3 dagarna har det varit minus grader när man stigit upp på morgonen.
 Vi hörs lite senare, kram!

Kommentarer
Postat av: olivia

Tack, va glad jag blir! :)

2009-10-15 @ 16:17:42
URL: http://oliviasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0