allt möjligt

Shena! Har precis tagit mig en dusch och nu sitter jag och pysslar lite med naglarna. Jag målar dem lila, skit snyggt blev det. Jag sitter och funderar på vad jag och mamma kan äta för något ikväll. Är sugen på något snabbt och enkelt. Sen så funderar jag även på om jag ska skaffa facebook igen?  Tycker ni att jag ska göra det så kommentera!

Jag är jätte jätte present sugen och gud vad jag längtar tills min födelsedag! Hela lovet kommer bli underbart. På lördagen den 24 okt firar jag och min älskling 1 år tillsammans. Och måndagen den 26 okt fyller jag år.
Så nu sitter jag och kollar på lite trevliga prylar på nätet. Jag har hittat en väska på gina men jag kan inte bestämma mig för om den är lite liten eller inte. Men jag tror nog att den kommer stå med på önskelistan.
Och sen har jag ju hittat dom duper snygga skorna som jag la ut bild på i förra inlägget.

Sen har jag ju klart redan önskat mig en hel del. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra på "min" dag. Funderar på en liten midda med dom jag umgås med, dvs. dom dom står mig nära. Haha men då blir min stackars älskling enda killen, inte för att jag kan tänka mig att han har något emot det.






Kommentarer
Postat av: ebba

Fan va kul att fylla år! Jag har redan gjort det, typ precis. Hahha ;)

2009-10-13 @ 22:44:42
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0