bio night med la familia nr.2

God kväll allesammans! nu ska jag och älskling snart ta oss till rödakvarn och kolla på flickan som lekte med älden med hans familj, myyys. Idag var jag och lämnade tillbaks klänningen som jag fick med mig hem igår eftersom jag inte kände mig riktigt nöjd med mitt köp. istället fick jag med mig sammets tights från bik bok och en tunika från monki.
 Imorgon har jag och min älskling 1 år och jag kommer förmodligen inte blogga då så ni vet det. Nu ska vi mysa lite innan vi kilar, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

hej snygging, vart hardu hittat fransväskan&skjortan? grattis btw<33

2009-10-24 @ 00:07:58
URL: http://lillammalins.blogg.se/
Postat av: mammis

Hej sötnosar STOOOOOOOOOOOOOOOOORT Garattis till er 1-års dag. Hoppas att ni får der superbra.

BAMSE KRAAAAAAM från mammi

2009-10-24 @ 11:36:12
Postat av: hanna

vart har du köpt din skjorta? jättefin:)

2009-10-25 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0