Dålig dag..

Hej, jag har inte orkat blogga hitills efter som jag mår riktigt dåligt. Sista lektionen kände jag bara hur allt slocknade. Min kropp bara hängde och allt blev helt svart lite då och då. Jag mådde sjukt illa och hade jätte ont i magen. Jag slutatade kl 12.20 och jag orkade verkligen inte med fotograferingen som skulle varit 40 minuter där på. Förmodligen beror illamåendet och magont utav peneselinet som jag äter, det kunde nämligen vara en utav biverkningarna. Nu mår jag lite bättre efter att ha sovit en stund och fått mat i magen. Men jag är fortfarande lite krasslig.

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg! Så snälla snälla rösta på mig!

http://tittapaminsida.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment

Ni får ha en forsatt trevlig tisdag, kram.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Har röstat bejb =)

Krya krya <3

2009-10-06 @ 19:42:02
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0