lite om igår..

Hejsan, nu ska jag ta och berätta lite om gårdagen och lite så. jag och min älskling hade det jätte mysigt igår och jag kan fortfarande inte fatta att det redan har gått ett helt år. Vi var i alla fall ute och åt på chateau lounge som har super god mat. Det fick bli en planka.. som vanligt, hehe. Där satt vi ett tag och hade det riktigt mysigt och efter det så gick vi till hemma kväll och hyrde film, när vi var hemma så slängde vi oss i soffan och kollade på film. Jag fick super duper fina saker av honom! på bilden nedanför så ser ni min heta väska och mina underbara tights som jag fick, TACK ÄLSKLING!!

Nu sitter jag bara hemma och latar mig, ska strax fortsätta städa mitt rum eftersom jag faktiskt fyller år imorgon och ska ha lite vänner här och så. Ikväll kommer älsklingen hit och sover här och sedan får man trevlig uppvaktning av 2 underbara personer på morgonen, happy My!

Ska ta och svara på några frågor:

skjortan som jag har på mig är inte min utan Pontus, men.. jag har snott den lite men den är iaf köpt i Thailand.
Och ja, jag får rätt mycket kläder av min älskade pojkvän. Sen får jag 900 kr i månaden, och fransväskan är från accent ( om jag inte minns fel), det var nog allt tror jag.

Ha det toppen så länge, kram!




Kommentarer
Postat av: hanna

grattis till er:)



jag behöver lite tips av dig:) jag och min pojkvän har 1 år om 2 månader och har inte en aning vad jag ska köpa till honom så kan du inte skriva vad du köpte?:) och lägga up en bild på dina saker du fick av pontus? :) puss på dig(: din blogg är sjukt bra:)

2009-10-25 @ 17:00:40
Postat av: sofia

grattis :D <3

2009-10-25 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0