Duktig flicka

God kväll, Nu har jag varit så duktig att jag både har städat mitt rum och ränsat och plockat i ordning i garderoberna, riktikt skönt att ha det gjort. Jag hittade eller hittade och hittade men jag kollade i en låda där jag har alla mina skärp och där låg det gamla hängslen, haha! Det var ett tag sen nu det var riktigt mordernt. Sen kollade jag bland alla mina pjamasar där det fanns en hel del, jag slängde ett par stycken som jag inte andvänder. Sen slängde jag några gamla slita bikinis från några år tillbaks och även typ 1000 hudfärgade stumpbyxor.

Efter att jag hade röjt undan där inne så hoppade jag i badet med en massa badsalt i, vilket var jätte skönt efter städningen. Peelade ansiktet och hade även ansiktsmask som var ganska välbehövligt. Nu så sitter jag ren och fin i soffan och ska snart gå och lägga mig hade jag tänk.

Juste jag har en fråga till er! Har någon sätt flickan som lekte med älden? och isåfall var den bra?
måste bara få veta! Det har varit fullbokat i halmstad sen premiären, och jag bara måste se den!

Hoppas ni alla har haft en fin helg!




I mina garderober, inte för att man ser speciellt mycket men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0