Tv titt

Nu sitter jag med mamma och kollar på Stockholm Arlanda. Det finns en skit rolig flygvärdinna som är bög, och dessutom snackar han som en tjej, haha guliigt gulligt. Imorgon har jag utvecklings samtal, vilket inte är så himla uppskrattat, men men.. Det behövs väl nu när betyg och allt sånt kommer. Ska till Sturegymnasiet imorgon, och där går även den jag älskar något otroligt. Vår klass och jag tror väl att de andra 8/9:or ska dit, men kan ju ha helt fel. Aja vi ska i alla fall kolla på en Teater, vilket ska bli rent ut sagt skit kul. Tycker faktiskt teater är roligt att kolla på lite då och då. 

Efter skolan ska jag väl hem först sen kommer älskling hit och vi ska in och köpa en mysig tröja som jag hittade idag, men jag la pengara på min älskade pojkvän istället. Tänkte precis skriva hejdå men nu blev det paus. Så då kan jag lika gärna babbla vidare. 
Jag halv sitt/ligger i soffan med en mysig filt samt en fet hund bredvid mig, efter detta tror jag helt ärligt att jag går och lägger mig.

Nej nu har jag inget mer på hjärtat. Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0