En måndag

Hejsan, hoppas ni alla har haft en bra dag i skolan/ på jobbet. Skolan gick väldigt snabbt, slutade 13.10 så det var en skön dag. Nu har jag precis mättat magen och ska alldeles strax börja plugga. Har eng glosoer tills imorgon, spanska glosor tills onsdag, inlämning i svenska/SO samt NO prov på fredag och matte prov på måndag, Så det låter som en ganska bra ideé att plugga.
Min älskling kommer hit när han har slutat så ska vi hjälpas åt med pluggandet.

När jag kom hem så låg det ett trevligt brev till mig i brevlådan, Och den enda jag får brev av är min mormor och morfar. Så min chansning var att de var från dom. Jag gissade inte fel, utan det var ett gulligt brev där det dtod grattis till mitt MVG i spanska och dessutom en trevlig 100 lapp.

Mamma ringde nyss, och bad mig gå in på rummet för att hon hade varit och köpt presenter till mig. Väldigt trevligt må jag säga, det är bara 2 veckor kvar tills min födelsedag, wihoo!

Nej ni får ha det så bra så länge, kram!


Kommentarer
Postat av: linn

så fin den stickade koftan var! :)

2009-10-13 @ 15:47:43
URL: http://labelsorloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0