Fredags kväll

God kväll, nu har jag hunnit med en deel sen sist. Älskling kom en sväng efter skolan och sen så stack han och köåte det nya fifa 2010. Då så lagade jag lite mat till mig själv eftersom mamma skulle till ev vän i kväll så är ensam hemma. Sen kom han en sväng så gick vi och köpte godis, kollade tv en stund men nu så har han gått igen. Så nu sitter jag ner krypt i soffan med datan i knät, tvn på och godis vid sidan om.

Lite senare blir det nog att kolla på idol eftersom det är veckofinal eller vad det kallas ikväll och sen kan man väl hoppas på att det går någon bra film eller något.

Men ni får ha en mysig kväll kram!

Kommentarer
Postat av: Pontus Myhran;)

ÄLSKAR DIG MEST VÄRLDENS FINASTE<33

2009-10-02 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0