god kväll..

.. Sitter i soffan och kollar på ett program som handlar om hemska händelser, sitter och gråter det var nämligen ett par som skulle ut och dyka men båten försvann och dom är fast mitt ute i havet. Och efter drygt ett dygn så dör hennes pojkvän, så himla sorgligt.. Jag önskar att min älskade pojkvän var här med mig, jag saknar honom allt för mycket just nu.
Imorgon bitti ska jag och mamma åka till mormor och morfar och åka till IKEA och väla. Jag ska få en byrå och en hylla som födelsedags present, äntligen! Sen så sover vi där.

Och tightsen jag fick av min kära pojkvän är från monki.
Sov så gott godnatt!


Du är verkligen hela min värld..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0