God kväll..

..God kväll, nu har jag hållt på med mitt rum i flera timmar och nu så är jag äntligen klar. Det blev jätte bra och mycket mer yta. Det enda som jag ska skaffa nu är en matta så det inte blir så tomt i mitten. Så det ska bli mysigt att sova med de nya möblerna inatt. Det var varit en jävla massa och pyssla med må ni tro.
Annars har jag och mamma inte gjort så mycket annat än att käkat pizza.
Nu ska jag kolla på mammas pojkar och sen ska jag ta en lång dusch. Ha en trevlig kväll kram!



                      

Klicka på bilderna om ni vill se dom i större format.

Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

Shit va fint! Sparar dina bilder för lite inspiration när jag ska göra om mitt rum, haha ;D Står det "jag älskar dig" på olika språk? Asfint iaf gumman <3 Ha det underbart!!

2009-10-29 @ 21:17:59
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0