God morgon..

Nu sitter jag i skolan och skriver om Marco Polos resa, det går ganska bra men det börja bli tröttsamt. Jag tänkte berätta lite om igår eftersom jag bara bloggade lite kort. Som jag glömde skriva i bloggen, så bloderade jag min älsklings hår i lördags, och det blev lite för blondt kanske. Men i alla fall så åkte vi till Maxi och köpte hårfärg och sen var det bara hem och färga tillbaks det, och resultatet blev perfekt! Sen senare på kvällen lagade vi min mammas väldigt omtyckta lasange, och den blev super god. Sen var det bara lite mys och sen så sov vi hos mig.
 
Idag så ska jag bara hem och plugga inför prov och läxor. Det gäller att sköta skolan, haha. Nej men nu ska jag jobba. Ha en bra start på veckan, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0