goddag

Hejsan allesammans! Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar i viken efter en dag på IKEA och väla. Jag fick min efterlängtade byrå av mormor och morfar, tack så hemskt mycket för det! Och sen så fick jag en hylla utav mamsen, taack! Och sen så fick jag även mormors gamla päls jacka, men frågan är om man vågar använda den, haha. Så imorgon blir det hem och montera allt och göra det riktigt snygg i mitt rum och sen så ska jag även måla över playboy loggan på min vägg. Så det blir till att fixa och dona!
På väla käkade vi men jag och mamma tog mat på wok stället och mormor och morfar käkade bakad potatis. Sen kollade vi i lite affärer och nu är vi hemma.
Men jag vet inte om jag hinner blogga mer idag, får se. Aja kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0