Gott och blandat

Hej! Nu har jag varit hemma ett tag och jag tänkte berätta lite om dagen. Skolan gick snabbt, kunde inte vara med på idrotten eftersom jag har gått på en höst förkylming. Efter det så kom min älskling och hämtade mig så körde vi inom pasta vagnen så att han fick mat i sig. Sen körde vi vidare till sture där vi skulle kolla på teater. Föreställningen var bra, det var mycket dans och sång, vilket är roligt att kolla på. Efter det gick jag till stan och köpte tröjan som jag skrev om igår, ville igentligen ha den grön/grå färgen men det fanns inte i min storlek.

Nu sitter jag i soffan och orkar inte röra på mig, men ändå ska jag springa till köket och ta något att äta. Sen kommer både mamma och Pontus hem snart, och senare blir det utvecklingssamtal. Det kommer nog gå bra, men hatar att man måste hålla i det själv, "så pratsam som jag är".

Ha en fin torsdag!

Någon har shoppat:



149:- hos gina tricot.

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken färg är det?:) den är skit snygg:)<3

2009-10-08 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0