Härliga fredag

hejsan alla fredags mysare! Nu så har jag varit hemma ett tag efter en bra dag i skolan. Först var det väl lite segt men sen när vi hade spanska så gick jag runt med ett glatt leende på läpparna. Jag fick nämligen MVG på provet! Aja sen var det bara en kort matte lektion och sen gympa, som jag ändå inte kunde vara med på eftersom jag är förkyld. I kväll har jag inga speciella planer, skulle igentligen hyra film med älskling, men han ville till Club magic och jag tror inte jag har någon större lust att gå dit, men jag får se.
Han kommer i alla fall en stund snart och pussar lite på mig. 

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL?


Såhär såg jag ut idag gott folk!

 
Tröja: Gina, (Den är grå ! det var någon gullig läsare som undrade)
Tights : Gina
Klocka: Thailand

Kommentarer
Postat av: Lenita

Söt!

2009-10-09 @ 23:04:53
URL: http://www.lenitaelvin.com
Postat av: ahline !

fan vad söt du var! :)

snygg blogg

2009-10-10 @ 11:46:31
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0