hej hopp

God kväll, snart så kommer min älskade och vi ska krypa ner i soffan med en film, eftersom vi inte hann se alla 3 igår. 
En läsare ville  att jag skulle skriva vad jag gav till min pojkvän i 1 års present, så det är klart jag gör de. Han hade önskat sig en del kulig heter så jag köpte en grej som man sätter på kranen som gör att vattnet lyser blått när det är kallt och rött när det är varm ( finns på teknik magasinet för 149 kr ) sen köpte jag en sak som man hänger på dörren, som man kan hänga saker på ( krokar ) finns på lager house för 129 kr. Och sen köpte jag en enkel men vanlig t-shirt från MQ för 149 kr, sen ett fotoalbum fyllt med massa foton på oss och det köpte jag också på lager house för 99 kr.  Och det sista jag köpte var bara en grej som var lite små rolig. Det är en kontroll som heter "control a women" och på kontrollen var det då knappar där det stog bla. give me food, sex, beer och remove clothes, volym knappar och en massa andra roliga saker! 
 
Jag har ingen aning om hur din kille är eller vad han är intresserad av, men ett tips är att ni går på stan en dag och så försöker du ta reda på vad han tycker är snyggt eller något som han kanske vill ha till sitt rum?
Annars så känner du nog till hans klädstil ganska väl efter snart ett år tillsammans :)
 Det var nog allt jag hade att säga om present till pojkvän.
Sen ville du även att jag  skulle lägga upp bild på vad jag fick av min älskling, men jag gör det lite senare för min kamera ligger på laddning eftersom den dog nyss.

Ha en trevlig kväll, kram!


Kommentarer
Postat av: hanna

okej tack så mke för svaren:) det var roliga & bra saker som du köpte:) du gav mig tips;)<3

2009-10-26 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0