Last night

Hejsan, sitter i soffan och är kit trött. Har precis städat undan från igår men det gick rätt snabbt. Så nu är allt rent och fint igen. Det var en rolig men problem fylld kväll igår, haha. Men nej det var trevligt och jag fick fina saker av mina vänner och tack så mycket! Jag och Simona somnade snabbt som fan runt 2-3 och lite senare vaknade jag av att simona klunkade cola som en galning, jag ba: GEE HIIT! fan vad törstig jag var. Sen klockan 6 i morse fick jag ångest och gick och la mig på soffan och sakade Pontus..
Men nu pallar jag inte skriva mer, kram!





 That's my girls


 Ja.. han i mitten är ju söt




Your my world

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag och tanja då? :O Vi sov också hos dej !!

2009-10-27 @ 14:32:41
URL: http://alexandrajjohansson.blogg.se/
Postat av: Julia

åh vad snyggt armband. typ sånt har jag letet efter massor. vart har du hittat det :)?

2009-10-27 @ 23:38:36
URL: http://jjuliapb.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0