Lördag

Godmorgon, eller kan man säga så nu? aja jag har i alla fall varit hemma ett litet tag nu och har precis fräschat upp mig med en dusch. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering dom senaste 2 dagara, men det har varit mycket pluggande och igår ville jag lägga ner min tid på en mys kväll med den jag älskar. Idag ska jag jag va med Alexandra om det inte blir några ändringar. Och idag lovar jag att det blir bättre med uppdatering.

Jag och älskling lagade god mat igår och sen kröp vi ner i sängen och kollade på film. Vi såg den läskiga 1408, som jag i och för sig har sätt några gånger förut, men den är så jäkla äcklig. Plus att min älskling skrämde upp mig så att jag inte ens vågade stänga dörren,jag låg som ett plåster över honom.

Hoppas att ni hade en trevlig kväll igår, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0