mitt i natten..

Asså gud jag fattar inte hur jag kan vara vaken vid den här tiden?! Klockan är 01.45 och jag har inte gäspat en enda gång. Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket ses sist, bara latat mig i sängen, käkat lite mat och kollat tv med mamsen. Jag har äntligen fixat en ny header men den vill inte visa sig, men jag antar att det tar ett tag innan den kommer igång.

Och så kan jag ju skriva grattis till foki som vann 3 priser på blog awards!
Nu ska jag snart sova, godnatt eller godmorgon för antaglien läser ni detta om några timmar, haha kram!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jäklar va fin du är!

Huuuuuuuur gör du det bby?

Puss o kram <3

2009-10-18 @ 20:20:53
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: Madde karlsson :)

det ser inte ut som du på bilden,isf ser du as tjock ut xD inget illa menat.Annars har du så himla snygga kläder så man dör :) hur har du fått din klädsmak? kollat i tidningar och sånt? får du mycket kläder av din pojkvän och hur mycket har du i månadspeng? skulle bli sjukt glad om du la upp ett inlägg där du skrev svaren på mina frågor så snabbt som möjligt. kram, Madeleine

2009-10-24 @ 15:35:38
Postat av: Madde karlsson :)

det ser inte ut som du på bilden,isf ser du as tjock ut xD inget illa menat.Annars har du så himla snygga kläder så man dör :) hur har du fått din klädsmak? kollat i tidningar och sånt? får du mycket kläder av din pojkvän och hur mycket har du i månadspeng? skulle bli sjukt glad om du la upp ett inlägg där du skrev svaren på mina frågor så snabbt som möjligt. kram, Madeleine

2009-10-24 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0