Morsning korsning

Godmorgon, nu har jag varit vaken en stund och har till och med ätit frukost. Idag ska jag kolla klart en av filmerna som vi inte hann se och sen så måste jag öva till ett muntligt framförade i skolan. Det kan bli imorgon eller senare på veckan, men jag måste träna så att det blir bra. Igår gick jag och la mig vid 02.00 på natten men det tog nog minst en halvtimme innan jag somnade. Men jag har sovit gott men jag är fortfarande lite små trött.

Min header vill fortfarande inte visa sig men jag ska förmodligen göra en ny nu, för jag blev inte riktigt nöjd. Men ni får ha det så bra sålänge! Kram.

Kommentarer
Postat av: lisa

va fin blogg du har My!:)

2009-10-19 @ 16:26:18
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0