oh gud..

Det är redan fredag och lovet är snart slut, det har gått alldeles för snabbt! Jag och Pontus vaknade kl halv 3 och fråga mig inte hur vi kunde sova så länge, haha. Men nu har han pyst iväg och jag sitter och latar mig i sängen och är fortfarande super trött. Det är ju för fasiken halloween helg men det kommer nog inte märkas av för min del. Det är ju inte som när man var liten och klädde ut sig till häxa direkt. Nej men jag ska nog inte hitta på något speciellt, kanske hyra skräckisar eller nått. Men i och för sig så gör jag det nästan varenda gång jag hyt film.

Aja nu har jag inte så mycket mer att säga, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

Du har navelpiercing va?

Var gjorde du det och hur mkt kostade det?

Vill ha ;P

2009-10-30 @ 18:26:25
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0