Onsdag

God kväll, Nu så har jag hunnit med en hel del. Först var det då skola tills klockan 15.00, hade även ett prov i spanska som gick jätte bra (vilket jag inte trodde det skulle göra)  Sen hem och lämna böcker och sånt med Simona. Sen in till stan och kolla skor till simona och Presenter till min älskling. Sen träffade vi då Pontus en stund och han käkade och sen gick vi och kollade i ett par skoraffärer. Sen fick vi smyga oss in i affärer utan honom för att fixa presenter. Sen gick jag och Simona hem till mig och käkade tacos med mamma.
Nu har Jag tagit en lång dusch och efter det diskade jag.

Ha en fantastisk kväll allesammans!



Lite suddig bild, men men..

Jag älskar dig!



Hmm.. vad kan det vara?


Hmm.. detta då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0