sorry, but i´m back again

Godkväll jag kanske borde börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande dom senaste dagarna, men jag har haft mycket att göra. Men nu ska jag ta mig i kragen och börja bli aktiv igen. Idag har det inte varit mycket till skola utan vi började med svenska och sen var det tjej och kill grupper i skolan och ca 3 timmar efter det skulle vår klass till Halmstads museum och kolla på "ett slag på käften" och jag måste säga att det var hemskt. Man fick gå igenom en massa olika rum och i rummen var det bla. hämska bilder på folk som blivit misshaldlade, och se en docka som låg i koma. Men efter bilderna på de misshandlade blev jag svimmfärdig och var tvungen att gå ut för att få frisk luft. Inte visste jag att jag var känslig för blod, men men.. Sen fick vi kolla på olika scener och sedan medvärka i dom för att visa vad man själv hade gjort i olika situvationer. Sen efter det gick jag i till stan med Simona och sen gick jag hem och väntade på min älskling. Sen åkte vi in till stan och han köpte en del och jag fick med mig en klänning hem, sen fikade vi även på det nya stället Robert´s coffee. Tack älskling! Och sen så fick jag jätte fina halsband av mamma i förskotts present, tack mamma! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag fixa lite läxor och sen ska jag och mamma kolla på mammas pojkar. Så vi hörs senare, kram!



Kommentarer
Postat av: simona

så du köpte den ändå?? :O :D

2009-10-22 @ 22:34:12
URL: http://simonakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fint =)



Vi ska också på den där slag på käften =(



Ha ett bra höstlov snygging! Kram <3

2009-10-23 @ 17:43:08
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0