Taste good

God eftermiddag, Nu har jag precis käkat pannkakor med en massa hallon sylt. Mor min hade inte lika stor lust som jag att åka till eu stop så får väl vandra in till stan någon dag i veckan för att kolla på presenter till min kära pojkvän. Ikväll är det favorit programmet! Svenska hollywood fruar, det är så jävla kul att lyssna på deras bortskämda babbel. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att läsa en jävla massa bloggar.

Och om ni är intresserade av en frågestund, så får ni ösa in en jävla massa frågor. Som jag jätte jätte gärna svarar på. Vad vill ni veta om mig? Kanske något mer personligt? Jag svarar på det mesta!

Om ni inte vill kontakta mig på bloggen så finns jag på [email protected] där ni kan maila mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0