Vad gör..

Vad gör ni ikväll?
Själv ligger jag i min stora säng som egentligen är alldeles för stor för att ligga ensam i. Jag skulle jätte gärna ha min pojke här men ikväll är han upptagen. Men i alla fall så har jag gått och blivit helt galen i sex and the city spelet på facebook och jag började igår och jag är på level 10, haha.

Det är så jävla kul att glo på mammas pojkar men det var lite tråkigt att hon strippan åkte ut, inte för att jag gillar henne så men det är kul att kolla på sånna människor. Och hon andra Jane som visade hela jävla pattarna för att glida omkring med en annan tjej i tvål? blää.. så jävla tramsigt!
Sen har jag kollat på det inlåst men där har jag inga större åsikter. Och efter det var det bara en varm lång dusch som gällde. Men nu ska jag återgå till mitt beroende framkallade spel, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0