090909

god kväll, har inte kommit någon vart, mina sysslor liggen forfarande och väntar på mig. Men i alla fall så vill en läsare att jag ska ta bild på min outfit och skriva vart jag köpt det. Och dessutom ha en fråge stund, så om ni har frågor så fråga på! svarar på det mesta förutom fullt privata saker. Skriv alla knasiga, fåniga och galna frågor så svarar jag på dom inom en vecka. Ska försöka ta bild på min outffit så ofta jag kan men inte alltid man har tid. Nu ska jag plugga, på riktigt. Det är typ eh.. 4 gången jag säger det nu men ska faktiskt det nu. Sitter med mamma i soffan och kollar på tv så då har jag lite sällskap. Ha en underbart trevlig kväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0