090921

Hejsan alla glada, nu har jag precis kommit hem från en rundtur i stan med simona. Fick inte med mig någon påse hem men där emot hittade jag snygga gjejer. Men jag vill försöka vara så sparsam som möjligt ifall jag åker på semester med min älskling i vinter. Wiihoo, det vill jag verkligen. Jag saknar min kära mc jacka som jag glömde i stockholm. Vill att den ska ligga i brevlådan, NU! Aja jag får väl kasnke skylla mig själv, eller? Aja jag funderar på att ta bilder till min header nu när jag endå har tid och allt. Imorgon kväll kommer min älskling ätligen hem! jag saknar honom, vääldiigt mycket.

Aja hoppas ni har haft en fin måndag och att den fortsätter vara det

Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

Kul med ny header =) Säg till om du behöver hjälp, haha ;D



sv: Trodde inte du skulle svara pga senast vi snackade sa jag att du skulle bli modell och du va typ astaskig.. Saknar dig iaf, ha det bra <3

2009-09-21 @ 18:54:12
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0