090923

Hejsan, nu är jag hemma från skolan och jag hade tänkt att laga något gott till mig och min älskling, som kommer om nån timma. Ber om ursäkt för dåligt bloggande igår men jag ville lägga all tid på min älskling. Efter jag var nere i tvättstugan så var jag ute med hunden, sen till elgiganten och sen en fika på maxi. Sen var det hem, packa och bli upphämtad. Så därför jag inte bloggade så mycket igår.

Jag har en liten överraskning som jag tänkte skriva ikväll. Så håll utkik om ni är nyfikna! Det är en sak som jag är väldigt glad över.

Funderar på om jag ska laga mat eller om jag ska göra någon paj eller nått. Har nämligen fått i läxa att laga mat så då passar jag på nu. Sitter med HK boken i knät och bläddrar.
Och juste jag fick världens finaste fotlänk av min älskling igår, som han hade med sig hem till meíg från Barcelona. Ur läcker är den! Tack så jätte mycket! jag älskar dig! Kan lägga upp en bild på den senare.
 
Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0