a day full of strange

hejsan, nu så har jag precis kommit hem och skolan var kaos idag. Dagen började bra men jag var väl allt lite trött, sen nu mot slutet hände en massa konstigheter. Föst kom det en liten mes kille till vår skola som skulle slå en tjej plus hennes kille. och sen när vi hade slutat så stod det en ambulans på skolgården när jag kom ut? hmm.. vet inte vad som hade hänt men i alla fall. Det finns inget värre än att en kille slår en tjej ? Jävla idiot!

Aja , när älskling har slutat kommer han och hämtar mig så ska vi hem till honom och laga mat. Och sen ska vi säkert göra annat som par brukaar göra, typ mysa! Kanske inte så mycket bloggande idag men älskling går faktiskt före.

Ni får ha det så bra kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0