Älskling i Amsterdam

Nu har jag pratat med min älskling som har landat i Amsterdam. De ska näligen mellanlanda där och stanna där över natten. De va i alla fall på sitt hotell nu, som min älskling tyckte var skit ballt. Han snackade om några rör, men fattar inte riktigt. Han har lovat att ta bilder så jag får se. Jag saknar honom redan.. Och tänk efter 5 dagar. Det längsta jag har varit ifrån honom är 2 veckor och det var 2 gånger. Då han har varit i Thailand. Men första gången blev vi tsm dagen innan han åkte och andra gången var efter 3-4 månader tror jag. Men nu står vi varandra mycket närmare. Så nu är det lite annurlunda att vara utan honom.

Kollade på vakna med the voice för en stund sen, Kissie var ju med. Aja hon var inte alls så bitchig i tve som hon är på sin blogg. Vilket är bra på ett sätt. Men då visar det ju sig att hon faktiskt leker bakom skärmen, eller? För tillfället kan jag inte läsa hennes blogg men annars gör jag det. Hon verkade ju som en helt vanlig lite halv blyg tjej i tve.

Nu har jag helt plötsligt blivit pigg så kommer nog vara uppe ett ganska långt tag framöver. Sitter i vardags rummet och surfar runt blad alla möjliga bloggar. Lite små trevligt. Ni får ha det jätte bra så länge kram!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv. okej :) kul för honom men mindre kul för dig :)

2009-09-18 @ 23:12:10
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: keiwan

chacha bloggen och my:)

2009-09-18 @ 23:34:23
Postat av: Emmelist

tack så jättemycket :D allt bra med dig?



ja ikväll har jag sett film med lite vänner.. du då?

2009-09-19 @ 00:12:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Nate

Tack så jätte mycket :)

2009-09-19 @ 00:25:31
URL: http://nathaliebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0