äntligen fredag

Tjingeling, nu är jag hemma från skolan. Skolfotot gick åt helvete, och jag menar verkligen helvete. Aja vi skulle haft bebis tema men vi fick inte ha nappar så de flesta hade nallar istället. Hann inte ta foto på min klädsel idag och nu är det för sen för har gympa kläder på mig. Tänkte ta en snabb dusch och sen ska jag och mamma gå på bio ikväll. Skulle egentligen sova över med kimberly men vi tar det på söndag istället. Anyway, vi ska se sommaren med Göran, och det är fan andra gången jag är på bio denna veckan. Jag skriver nog ett inlägg innan jag sticker in till stan. Hoppas ni har haft en bra fredag, KRAM!

jag och simona. (ignorera mig tack)


Kommentarer
Postat av: Pontus Myhran;)

så söt bild älskling<3 tjingeling och anyway såå sööt xD <33

2009-09-11 @ 18:07:37
Postat av: simona

hahahhaha vem är det man ska ignorera!!

2009-09-13 @ 13:03:50
URL: http://simonakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0