bli trött

klockan är 00.20 och jag är fortfarande ganska pigg. Har absolut ingen lust att sova utan jag sitter i vardags rummet och lyssnas på mammas gulliga snakninga som kommer lite då och då. Haha måste säga att jag längtar tills imorgon eller ah.. Ska fixa med Alexandras hår. Gud jag älskar det! Ska bli frisör ingen snack om saken. I alla fall så ska vi hitta på något imorgon hade vi tänkt.

Det börjar bli ruggigt kallt på morgnarna. Inte lång tid kvar tills man kilar runt i sköna ugg och en gosig viner jakca. Tycker att vintern är mysig på nått sätt. Jag och min pojkvän blir extremt keliga i kylan. Kanske för att vi vill hålla oss varma med varandras kropps värme. Älskling du är så hilma mysig!

Nehe, men vad ska jag hitta på nu då? Nej jag springer in på rummet och kollar på tv. Kommer antagligen bli trött då. Sov gott kram!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan bli min personliga frisör :D

Hoppas det går med mina speciella "vågor?"

som jag vill ha!! Jag ringer dej senare ! <3

2009-09-19 @ 12:14:54
URL: http://alexandrajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0