den 7/9

Sha, nu är jag hemma från skolan oc har precis käkat lite av tacosen som blev över igår. helt okej dag i skolan och vi fick veta att det "underbara" skolfotot är på fredag. Och alla samtals äment gick över till, "vad ska jag ha på mig", hur ska jag ha håret" , ja ni fattar. Klassen kom i alla fall fram till något skit roligt som jag inte kommer avslöja för äns fotot är taget. Ikväll ska jag och min älskling gå på bio (sommaren med Göran) vilket ska bli väldigt mysigt. Vet bara inte om vi ska gå på 18.30 bion eller 21.30, Men filmen var ca. 1.30 timme. Ska snart försöka på börja ett litet arbete om fett, om jag orkar. Men ni får ha en fortsatt trevlig måndag. Kram!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas filmen är bra ikväll :)

2009-09-07 @ 17:08:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack :D <3

2009-09-07 @ 20:49:00
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0