190909

Hej, nu har jag klätt på mig och fixat både hår och smink. Aleexandra skulle ringa senare sa hon. Just nu gör jag inget speciellt. Idag har jag på mig mina nya underbara jeans. Sitter och larvar mig framför camen. Haha så lätt man kan roa sig själv. Jag är jätte sugen på en chai latte, sen simona fick mig att gilla det. Jag undrar när mamma kommer hem igen.

Sitter och lyssnar på en låt som jag hittade på spotify igår. Den heter get your money up, den är faktiskt skön. Värld att lyssna på tycker jag. Har inte så mycket mer att skriva just nu så vi hörs lite senare.
Och här får ni en bild på dagens plagg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg inte byxorna på tretton;o btw! jag har prövat några cheap monday jeans med tycker dom har väldigt konstiga storlekar ! så undrar vad du har för storlek på dina & vad du brukar ha :D <3

2009-09-19 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0