090925

Hej igen, Jag kom hem för ca 1 timme sen, jag och mamma var nämligen och käkade lunch och sen kollade vi även på skor. Jag köpte ännu ett par uggs, men denna gången svart i låg modell. De är helt underbara. Sen köpte vi även vanliga kuddar och örngott till våra sängar. Jag mår lite bättre men illamåendet sitter i. ilväll så ska jag och min älskling förmodligen gå på bio, eftersom vi båda är älskare av män som hatar kvinnor så vill vi se uppfölaren, flickan som lekte med älden. Hoppas den är lika bra som den andra.

Just nu: Ligger jag och latar mig i sängen och tar det bara lugnt. Man vill inte vara dålig över helgen. Lyssnar även på grym musik på spotify, söker runt lite och hittar lite trevliga låtar. Kollar bland annat på Madonnas nya album, där hon har mycket gamla låtar med. Och mamma ringde nyss och sa att min kamera redan var lagad, HAPPY FACE. Nu är jag riktigt glad, trodde den skulle vara borta i minst 2 veckor som de sa på elgiganten. Det kallar jag bra service.

Aja ni får ha det så bra så länge, kram!




ursäkta den suddiga bilden, men såhär ser dem ut. 199:- på skopunkten.

Kommentarer
Postat av: simona

skicka din spellista <3

2009-09-25 @ 15:13:47
URL: http://simonakarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

FUCK, mamma som skulle åka o köpa dom t mej idag :(

2009-09-25 @ 16:00:30
URL: http://alexandrajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0