fixar med håret

hejsan, nu sitter jag och mamma och håller på med mitt hår. Vi ha tagit ut allt löshår och nu ska det på igen. Efter som håret har växt så har löshåret åkt ner några cm. Så nu kommer det pysslas med det här ett tag till i alla fall. Jag ska lägga upp bilder på hur det ser ut och allt sånt sen. Har även hämtat mitt paket och käkat på sibylla med min älskling, men han är inte här nu.
Senare ikväll blir det idol och sen ska jag nog gå och lägga mig efter det. Men ni får ha det så bra så länge kram!


Min jacka!


Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

sv: Det var ju inte bra! Vad säger folk då?

Allt är bara fint med mig ;D Hur mycket kostade ditt löshår förresten? Hatar att vara korthårig!!



Får jag fråga en sak?

Va kommer du ha för kläder och sånt nu i höst?

Gör en liten undersökning, hihi ;D

Puss på dig gumman <3

2009-09-29 @ 19:19:45
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0