en efterlängtad fredag

Gud klockan är redan halv 6. Aja har precis varit i stan med Simona, egentligen skulle Kimberly hängt med men hon kunde inte. Hittade ett par skit shyssta prllor i stan som både jag och simona fastande för. Båda fick med sig dom i en påse hem. Hittade även en present till min älskling. Vi tog en liten fika, eller ska man kalla det mellan mål kanske. Aja det blev en grillad ost och skinka med en onyttig, men god läsk. 

I skolan gjorde vi inte så mycket, vi hade en matte diagnos och brottning på gympan. Jag älskar att det är fredag!
jag vaknade bredvid min älskling, och fan vad vi har bråkat om täcket inatt. Han berättade att han även fick sova utan ett tag. opps! förlåt mig älskling. Men du och jag behöver 2 täcken när vi ska sova.
Vi hade det  i alla fall mysigt. Nu är han i Göteborg och hans plan går runt 6 nån gång tror jag, om jag inte minns fel.
Ikväll har jag inget planerat tror jag bara ska vara hemma med mamma och ta det lugnt. Är super trött efter den här veckan. Fast den gick rätt snabbt, i med att vi hade studiedag i måndags.

¨

Kommentarer
Postat av: amanda

vad kostede dina cheap monday jenas?´:) skit snygga ! vad köpte du till din boyfriend? du har en kanon bra blogg :D och är sjukt söt:)

2009-09-18 @ 19:23:46
Postat av: simona

jag ser väldigt trött ut alltså! ;O snor de 2 översra bilderna <33

2009-09-18 @ 19:40:49
URL: http://simonakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0