En trött måndag

God kväll, nu har jag varit hemma i någon timme ooch kollat svenska hollywood fruar med mamma, mysigt. Jag och min älskling lagade pannkakor och sen gick va och la oss och sov i några timmar. Jag förstår inte hur jag kan vara så himla trött. Vi hade det i alla fall jätte mysigt, som vanligt. Nu känner jag att jag börjar bli riktigt trött men måste bara säga 2 saker till. Ni läsare vill att jag ska ha fler bilder, och jag lovar det kommer. Tycker själv det är mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder. Och en sak till, imorgon har jag en frågestund efter skolan så missa inte det.  Och tack till alla läsare som kommenterar att ni gillar min blogg! Det uppskrattas.

Sov så gott allesammans och hoppas ni har haft en underbar måndag kram!


Kommentarer
Postat av: MARIA

sleep tight!

2009-09-28 @ 22:26:32
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0