Gästblogg

Hej hej jag heter pontus är mys så kallad pojkvänn jag gillar att mysa festa va med MYMS (my). Nu sitter jag och bloggar , my lagar mat till mig hon är väldigt gullig hon. Det blir Stuvade makaroner xD. Sen ska vi till hennes far som fyller år wihooo grattis svenne.  Hoppas de blir tårta och massa annat onyttigt så man kan bygga på kage nu när man snart ska gå i ide nu när kylan kommer. Sen vet jag inte vad som händer får väl SOFTA för det gillar jag. Ha de gött nu
 BLOGGEN FÖR JAG KOMMER TILLBAKS;)       Pontus HJÄRTA My         Jag som tjejer i skolan hahahah

Kommentarer
Postat av: MARIA

känner mig lite sjuk, men det går nog över snart :D

2009-09-27 @ 15:01:48
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0