god afton

hejsan, Idag har jag varit med älskling, fick världens coolaste hårfön. Tack så hemskt mycket älskling! Han har skämt bort mig hela dan, masserat mig bjudit mig på mat och gett mig present. Han är verkligen hur gullig som helst. För övrigt har vi inte gjort något speciellt vi somnade ett stund och sen har vi kollat på män som hatar kvinnor, det är min favorit film. Har dock sett den innan men det var ett tag sen. Nu är jag i alla fall hemma har precis duschat och nu ska jag gå och lägga mig och ringa älsklingen. Hoppas ni haft en bra dag, kram!


Den är mycket snyggare i verkligheten, och den är rosa inte lila.

Kommentarer
Postat av: ElinStenberg! ♥

Grattis du är en av dom som är med och tävlar om att bli veckansblogg! Dags att samla röster (=



http://ehliiiin.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment

2009-09-08 @ 22:47:07
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: Pontus

Älskling söt du är<33

2009-09-09 @ 10:26:04
Postat av: hanna

vad heter fönen?:) du är så sjukt söt & du och pontus passar jätte bra tsm:) <3

2009-09-09 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0