goodnight sleep well

God kväll, nu så har jag hunnit med både det ena och det andra. Innan jag gick på promnenad så hjälpte jag mamma som kom hem med sina saker hon kort i den kurs hon går i. Sen gick jag en liten sväng med nelly ( men glömde kameran) Efter det så lagade jag och mamma köttfärspaj och satte oss framför tvn och käkade. Vi kollade både på Top model och ensam mamma söker. Det var nog allt sen sist.

 Nu så ska jag tvätta bort smink och annat skit som man gör innan man ska sova. Men tror inte jag orkar duscha för det gjorde jag tidigt denna morgon. Sen blir det hopp i pjamas och bums i säng. Skola imorgon så måste hålla kvälls rutinerna.

Annars var det nog inget mer jag hade att säga. Så ni får sova så gott så ni orkar kliva upp imorgon bitti, kram!


Kommentarer
Postat av: Lenaa

din blogg hade vart mycket mer rolig med fler bilder !

2009-09-28 @ 07:51:58
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0