härlig dag

God kväll allesammans, efter att älskling hade gått hem hoppade jag in i duschen. Och nu sitter jag och är över lycklig och lyssnar på musik. och vill ni veta varför? Den 27 Dec åker jag och älskling till Thailand i 2 veckor! Jag ör så himla glad, ni kan inte ana! Vi ska flyga med fin air och mellan landa i finland. Sen ska vi till älskade Pattaya där Pontus har hus. Jag längtar ihjäl mig. Så min dag har verkligen varit toppen! Vi var ju där i sommras, plus att vi var i kambodja också, det var en helt underbar semester.

Nu ska jag faktiskt plugga på engelska glosor och sen ska jag sova. Jag har varit något så otroligt trött idag, har varit nära på att somna flera gånger i skolan. vi hade inget speciellt i skolan, vi bakade äppelpaj som smakade festligt, men inget slår beefeater´s ! (en resturang i Thailand)

Det tog ett tag innan jag kom på vad jag ville laga för mat. Men efter några gångers kikningar i boken så hittade jag pizza! Ringde mamma och bad henne köpa med lite saker som saknades. Det blev en vesuvio, som smakade ganska bra faktiskt.

Äsh nu har jag inget mer att komma med. Sov så gott kram!



Staden vi ska till!



Den underbara fotlänken jag fick av älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0