hemma från skolan

Hejsan nu har jag varit hemma ett tag och har precis lahat mat till mig och mamma. Det blev tortellini med köttfärs i, mums. Kort skoldag med bara 3 lektioner, super skönt! Hände inte så mycket mer än att vi hade diagnos på engelskan, fast det var enkelt.

Om ca 3 timmar så kommer älskling för då ska vi åka och köpa tårta till Pia. Sen ska det hem och firas! Längtar det är ju riktigt trevligt med kalas. Och om 3 dagar åker min älsklings pojke till Barcelona i ca en vecka. buhhuu!
Fast det kommer bli en upplevelse för dig älskling, och jag är glad för din skull. Jag kan inte slua tänka på när jag och älskling + hans familj var i Thailand i sommras. Jag SAKNAR det med stora bokstäver.

Här slänger jag in en bild på dagens plagg:



Tröja : H&M
Jeans väst : CC-OO ( tror jag det heter)
jeans leggins : vero moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0