idol kväll

God kväll allesammans, Nu har vi gjort en del sen sist. Älsklingen kom hem med pizza och det smakade fint. Sen så var mamma snäll och lät mig sova här ikväll. Så vi tog en sväng hem till mig och hämtade lite saker. Nu sitter vi och kollar på idol tillsammas i soffan. Imorgon så ska jag förodligen gå in till stan med Kimberly efter skolan. Ska försöka till lägga något i garderoben och även köpa present/presenter till min älskling som han ska få när vi har 1 år tillsammans.

Och måste säga att idol juryn väljer helt fel personer. Det var en kille nyss som verkligen inte hade något speciellt allt. Och de typ avgudade honom. Och dessutom så kommer ju nästan alla killar in med en gitarr i handen, kanske inget fel med det. Men att alla har det? Jag har ingen favorit i idol än så länge. Har ni?

Kommentarer
Postat av: Elise

gud så cool bild i headern! :D



Nu är det så här att jag behöver lite hjälp

På min blogg har jag lagt upp fyra anonyma kroppar som jag vill ha åsikter på.

Är de för smala eller vad är din åsikt?

Jag behöver få veta vad andra också tycker

Jag gör inte detta för reklam för min blogg, utan jag vill ha en åsikt då jag själv sitter i samma situation och vill veta vad folk tror om yttre. men du behöver inte :)



Ha en fortsatt trevlig kväll

Lisessa

2009-09-17 @ 22:27:28
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0