ikväll

Blev det ingen pizza utan vi gjorde äppelpaj istället. Det passade jätte bra till idol som vi även har kollat på. Efter det var det kändis djunglen, är tveksam till det programmet. Vi satt soffan och hade det mysigt med tända ljus och så. Den här fredagen har gott väldigt snabbt måste jag säga, Har bara tagit det lugnt. Har även fixat present till pappa nu, som jag pysslade med att slå in tidigare. 

Jag har en period då jag är väldigt trött och nästan somnar i skolan. Jätte jobbigt är det, verkligen. Men det kan bero på att hösten smyger på med sitt mörka skynke.

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, bara en allmänt lugn dag. Jag är på ganska dåligt humör så vi hörs imorgon. Ha det toppen kram!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Godmorgon, sovit gott? :)

2009-09-26 @ 10:08:00
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0